تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 تیر 1398 - 13:06
کد خبر : 40395

ارسلان زارع؛ گزینه مطلوب نزدیکان سالاری در گیلان

ارسلان زارع؛ گزینه مطلوب نزدیکان سالاری در گیلان

جارستان: در روزهای اخیر با انتصاب مصطفی سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افراد مختلفی رایزنی ها در جهت تصدی کرسی استانداری گیلان را آغاز نموده اند. روز گذشته از علی اکبر  اوسط مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عنوان یکی از این افراد نام بردیم که تلاش می کرد تا با

جارستان: در روزهای اخیر با انتصاب مصطفی سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افراد مختلفی رایزنی ها در جهت تصدی کرسی استانداری گیلان را آغاز نموده اند.

روز گذشته از علی اکبر  اوسط مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عنوان یکی از این افراد نام بردیم که تلاش می کرد تا با انتصاب به عنوان سرپرست استانداری گیلان مسیر خود را برای تکیه برکرسی استانداری گیلان هموار کند.

 

اما ظاهرا اوسط مقدم تنها معاون آقای سالاری نیست که نقشه جانشینی به جای وی را در ذهن می‌پروراند، بنا بر شنیده های جارستان حلقه ای از افراد نزدیک به سالاری که به هنگام انتصاب وی در گیلان طی آخرین ساعات به جمع همفکران و حامیان او پیوستند و تلاش کردند با تشکیل گعده های غیررسمی و از طریق ارتباط با نزدیکان استاندار پیشین گیلان نقش موثری در انتصابات ایفا نمایند، اکنون در تلاشند تا ارسلان زارع معاون سیاسی و سرپرست فعلی را بر مسند استانداری گیلان بنشانند، انتصابی که اگر رخ دهد باید نگران ادامه روند انتصابات غیرکارشناسی و با محوریت نیروهای غیر بومی در استان گیلان بود.

 

اما ارسلان زارع کیست که پیش از حضور در جایگاه معاونت سیاسی استانداری گیلان تنها سابقه چند سال فرمانداری و معاونت فرمانداری آن هم در شهر های کوچکی از استان بوشهر را در کارنامه داشت چطور می تواند به عنوان استاندار منصوب شود؟ مشخص نیست فردی که تاکنون سابقه فرمانداری در شهرستان هایی با جمعیت کمتر از ۱۰۰هزار نفر را تجربه کرده چگونه به صورت یک شبه به فکر استانداری گیلان افتاده است.

 

لازم به ذکر است استان گیلان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری، در میان استان های رای دهنده به دکتر روحانی در جایگاه سوم قرار گرفته است اما این حسن اعتماد مردم گیلان به دولت تدبیر و امید با بدعهدی دولتی ها در قالب انتصاب یک استاندار غیربومی که از ابتدای حضور در گیلان در اندیشه ارتقاء و حضور در عرصه های مدیریتی ملی بود پاسخ داده شد، حال باید دید آیا بار دیگر وزارت کشور و هیات دولت مدیریت استان گیلان را به یک گزینه غیربومی خواهد سپرد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.